CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 24, 2011

AKU TENGOK BESAR KECIK JE....

ada 5 ciri manusia yg aku tengok besar kecik besar kecik je..
kalau ikut perasaan dah lama sound...
tapi ikut kewarasan, sabor je la~ ~

1) bajet ko sorg je bagus... suma benda ko nak buat..
huh...blah la ko....tp kalu wat asgment macam hampeh...!!

2) dress cun2/hensem2 kononnya nanti ramai la laki/pompuan nak kat ko,..
tp IQ ko ZERO ok....sabor je lah...
tak payah la nak mewah2 dengan mekap/dress tu wehhhh....
cantik/hensem tp IQ kurg watpe gak....

3) ko nak org fikir perasaan ko sorg je...ko tak fikir perasaan org lain.
benda kecik ko nak besar2kan...kamon lah wei..
kita bukan budak2 ok....kalu suma nak ikut perasaan ko,
ko hiduplah kat hutan ok...kita yg dok ngan komuniti ni
kena la faham2 ok....RASIONAL ok...

4) cakap ko berapi-rapi...konon ko tau suma benda..
menunjuk je tu...padahal bila wat keja, macam kura2...
kalo ko hebat sangat pandaila nak bahagi suma tu weh..
TANGGUNGJAWAB tu kene la ada..
HUH!!!

5) aku tak suka suma yang ada kat atas ni...hahahaha~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...